Tab Content
More Activity

5629 Visitor Messages

  1. View Conversation
    Teach meeeee
  2. View Conversation
    lols,the real meaning is *sweetheart* : P


    ur so generous < 3 ,, yeah and this week is way buzier than the previous one ,2 of my collegues are in break so i had to do there work -.- ,but am gald and proud of myself iv got to learn how to be in controle ^^

    lols,my tooth was broken -.- , he made new cover for it ,after a week iv got used to it , so am not killing him anymore ,or shud i ? Lol

    really!! but am stuck betwen that one and an other lap ,dont know which one to take -.-

    haha,ur really awsome ,but guess what i dont mind living in a montain WITH U :P -jk-

    so no chance -.- its time for me to give it a chance as well lol u just send me the money :P -jk-

    really great , go and get the best job they ve got : 3 ,now i can rest at peace lol

    have u made new freinds there ? okay lovely boy ,gonna await for ur reply no matter how it takes : P

    hugs
  3. View Conversation
    H r u?
    btw i love ur BG and avi and h did u put the pic on top
  4. View Conversation
    I bet it was the best surprise of all ;) I know, I know. I'm quite awesome that way :D

    Bad start? Oh no, does not sound good. I hope things are all good for you :)
    I'm okay, doing pretty much the same stuff I do regularly :D
  5. View Conversation
    Buuuu =3=
  6. View Conversation
    Heelloo tnx 4 the add
  7. View Conversation
    hello ptit coeur : P

    sorry for the late reply ,been buzy with some **** ,hardly got some time to visit home ,iv been to my dentist , fixed my tooth made it look like a cow s tooth,i wish i could kill him right now ,but that has to wait for a bit -.-

    yeah,i will leave it alone cuz it connect me with u :PPP , am planing to buy tushiba satelite c55 ,not that good, what u think ?

    u look younger ,but i dont -.- in 10 years id be very old miserbale living in isolated montian surounded by trees and wilde animals lol

    hahah,i have no doubt in that, .so any luck this time ?
    yup,there is all kind of gumbling here , but never thought about trying it out ,its addicting ,here they play more that thingy with horses !

    oh !! thats hard !! but in way its better than wasting 2 years of ur life ,just endure this crapy scheduls for now and fly higher the next year : P
    here ,ill give u my lap if u can handle it lol

    untill i hear from u again,have fun and misss me < 3
  8. View Conversation
    Ahaha and what is that?
  9. View Conversation
    Yeah xD How should I call you?
  10. View Conversation
    wew i suck at it
    okay, Mat :D just study once and i can do all the exercises~
  11. View Conversation
    I am eating food ,sweets, drinking coke...nothing much :P
    missed ya ...a bit XD
  12. View Conversation
    Hello there, thanks for the friend request :D
  13. View Conversation
    Ahaha what subject do you like the most? Even without study you can get high score?
  14. View Conversation
    u are frogiven

    and thats mean i wont recieve ur messages as well -.- so nah,i d rather not risk it -.- !

    lol ,and some pppl who look older than there real age !! dont wanna be one of them tho -.- ,beside music has no age !
    how do u picture urslef in 10 years ?

    LOLs im afraid it will turn to centeries if i wait for u to win that dman lotto : P ..anyways,hurry uppp and come here lol

    so u believe that we would vanish onse we are dead -.-

    are u implying that mine wasnt satisfied T--T , i wanna forget her cuz it hurts to think about her

    nice combination lol what !! how come i thought they lives in forest =.= u mean the pics of u stanidng in that monster montain !

    sorri :P how many years are u going to endure the college btw ? :p

    tnx love ,,i did have some fun ,missed the movie tho i was late for the Rendez vous, my freind get mad at me for it,but we spend a nice evening , saw lot of my other freinds ,talk is all i did ,boring but fun lol

    so ,sunshine,how goes it ?
  15. View Conversation
    Then be my sensei Ahaha better than have exams
  16. View Conversation
    Why?? D:
    good~ have exams next tuesday #rolls
  17. View Conversation
    ahaha how about yes?
  18. View Conversation
    whats up ? LOL
  19. View Conversation
    <3
    so true ! umm !! then i shud be thinking about an other plan ,somthing like sending u a virus or such !!! i need a hacker to help me out lol

    hehe,so what !! age is just a mebmebr and he doesnt look like it at all o.o , so even Eminem is not sure what to do lol.. aww !! sweet of u <3 ,ill be praying for that day to come !! how many dacades shud iv wait lol

    lolz ,meanie : P ,,do u believe in afterlife btw?

    am home ,but my cat is no where to be seen -.- anyways,i shud accept the reality and just forget about her T--T .. have ur cat ever run way from home ?

    seems very nice ^^ glad u made it home wihtout injuries lol , i wonder what kinda of forest u got there in SA !!just make sure not to cross a lion in ur way next time ur comaping lol

    lols,dont feel sad ,arent u bored of not doing anything !!? lols

    life is cool ,am in break for few days , i may go watch 300 with a freind ,but not sure yet !! damn it ,there is lots of things i wanna do ,but no time to them all -.-
  20. View Conversation
    i know how to use a bow, actually.. ehehe #killed
    teach me how to become a pro~ lol
  21. View Conversation
    ahaha i don't know how to use it. you know? teach me! *rolls you*
  22. View Conversation
    hm.. i want twin swords or a bow, maybe?

    it's okay~
  23. View Conversation
    *stalks*
    *stalks*
    LOL
    HII
  24. View Conversation
    no what?
    and what is it? xD
  25. View Conversation
    yo my beloved guy : 3
    yeah,and am suffering that i have to use it still T..T poor me ! ill curse ur pc so u can have the same pain as mine lol
    sure ur my soul ,how can we not think the same lols
    **** nooo !! why is it his last tour ?!! is he done with music or somthing !!! ,,my place is AWSOME ,u shud come and visit one day -..-
    haha : 3

    no ,they were extra mega shiny lols,,,ur hugs felt like real ,tho ill alwasy wish to hug u for real ,if its not here then afterlife lol
    my cat has run way ,she aint coming back ,,im trying to be happi for her ,im just worried she will find it hard to adjust to the outised world ,cuz she was so picky when it comes to food ,anyways,i will still look for her when i will go back home net week -.-

    hahaha,even the sun would great if i will to met u there ;) ...so boy,how is liiife?
  26. View Conversation
    ahaha why they never add that to school program? maybe student will more... exited? xD
    what will you use if school organize survival games?
  27. View Conversation
    lolz,glad u learnt ur learnt the lesson : 3
    im already envying some more ,especailly my lap is losing it all -.- , tnx dear really hop so i want to get myself somthing good a lap where i could play some good games !!

    glad ,me too i wont be done with anime not as long as am alive i guess ,but as u said its become so rare ,we have become kinda of picky about it neh !!

    hhh,what i meant by lost is wasted like drunk lols,,i used the wrong word as usual :P *damn me *
    oooh,hopfully ,tho i doubt he doenst even know about morroco -.- next time u invite me when he perform there :P

    hhh,okay ,u already stand out the way u are :p

    ill get "em shiny just so i can have a kiss from u :P tnx for the hug ,really need it ,and i trully need some more ,been 2 days ,my cat has left,dont know if she is dead or alive,im so sad and worried about her :(

    i would loove to come see u :P ,visit china ,india and japan ,what about u ?
  28. View Conversation
    Uhhuh?
  29. View Conversation
    ahaha what about survival game? that's more interesting xD
    we use fake gun or maybe nerve. oh i love that
  30. View Conversation
    ahaha why must drama anyway -,- why don't something else like.. sonething? #slap
    lol then you come here xD
Showing Visitor Messages 1 to 30 of 5629
Page 1 of 188 1231151101 ... LastLast
Page 1 of 188 1231151101 ... LastLast

Statistics


Total Posts
Total Posts
6,430
Posts Per Day
3.92
Last Post
Count to 1.000.000 (who are you calling crazy!) Yesterday 08:06 PM
Albums
Total Albums
2
Total Pictures
1
Visitor Messages
Total Messages
5629
Most Recent Message
04-14-2014 07:55 AM

Currency

Credits
13,917
General Information
Last Activity
Yesterday 08:11 PM
Join Date
10-20-2009
Referrals
2
Page 1 of 2 12 LastLast

02-08-2014


02-07-2014


01-24-2014


01-07-2014


12-16-2013


12-12-2013


12-09-2013


12-08-2013


12-04-2013


12-01-2013



Page 1 of 2 12 LastLast
Page 1 of 2 12 LastLast

03-10-2014


03-06-2014


02-13-2014


01-30-2014


01-28-2014


01-24-2014


01-21-2014


12-13-2013


12-10-2013


12-03-2013


11-30-2013


11-28-2013



Page 1 of 2 12 LastLast

Awards Showcase - 9 Awards - 0 Points

Icon Description
The Gamer Name: The Gamer
For those game lovers, whichever your console or platform is!
Issue time: 11-18-2013 06:45 PM
Issue reason: A true gamer deserving of the award.
The Veterans Name: The Veterans
Given to members who've been active for 3+ years on the forums (This award doesn't have to be judged)
Issue time: 11-15-2013 08:15 AM
Issue reason: For staying active since 2009.
Faithful member Name: Faithful member
Given to users who have been to AnimeA more than 2 years and are active and engaged in. Thank you all.
Issue time: 11-07-2012 10:09 AM
Issue reason:
First place in the SOTMC Name: First place in the SOTMC
First place in the signature of the month contest!
Issue time: 06-14-2011 06:48 AM
Issue reason: 1st place in SotM #20 (Jan 2011 - Freestyle)
SOTW 1st place Name: SOTW 1st place
SOTW 1st place
Issue time: 03-29-2011 09:00 PM
Issue reason: Winner of 3 SoTW's i.e. #12 (Sep 2010 - Obligatory), #17 (Dec 2010 - Freestyle), #18 (Dec 2010 - Christmas)
SOTW 2nd Name: SOTW 2nd
SOTW 2nd
Issue time: 03-29-2011 08:47 PM
Issue reason: Three 2nd places in SoTW/SoTM i.e. #13 (Oct 2010 - Fate Stay Night); #15 (Nov 2010 - Instrument), #16 (Nov 2010 - Obligatory)
Large Art of the Month 2nd Price Name: Large Art of the Month 2nd Price
Large Art of the Month 2nd Price
Issue time: 08-31-2010 04:33 PM
Issue reason: Runnerup in one LotM
Second place in the SOTMC Name: Second place in the SOTMC
Second place in the signature of the month contest!
Issue time: 05-12-2010 11:39 AM
Issue reason: Runner up in one Sotw
Gfx.Battle Winner Name: Gfx.Battle Winner
Gfx.Battle Winner
Issue time: 04-14-2010 03:58 PM
Issue reason: Winner of 3 Gfx.Battles.
vBCredits II Deluxe v2.1.0 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2010-2014 DragonByte Technologies Ltd.
Powered by Vbulletin

About AnimeA Cafe

    AnimeA is a forum devoted to Anime (アニメ), Japanese movie and television animation, Manga and all things related. We have a growing friendly community of fans and huge database in our main site and manga reader to meet everybody's needs.

Network